Nu har jag varit riktigt dålig på att blogga sista tiden och jag är ledsen för det, men egentligen så har det inte hänt så mycket heller. 

Jag har pluggat på i skolan för att försöka höja vissa betyg nu på slutet och har lyckats ganska bra tycker jag. I alla fall hittills. 

I söndags så fyllde Klas 50 år så i lördags bakade vi en hel del för att i söndags så hade vi öppet hus-ish. Folk kom lite då och då och sa grattis. Vad vi hade att bjuda på var kladdkaka med knäcktäcke, 3 gräddtårtor med antingen banan, blåbär eller jordgubbar, kolakakor, kokostoppar och hallongrottor. Det fanns en hel del att välja på med andra ord. 

Nu är det verkligen inte mycket kvar i skolan heller. Det är lite läskigt, men det är också väldigt spännande och roligt att gå ut nian. 

Nästnästa vecka så ska jag till Trondheim med klassen, sen har vi niornas lunch med Gatsby-tema och sen är drt skolavslutning. Jag ser fram emot allt detta väldigt mycket, det ska bli otroligt kul!



Kommentera

Publiceras ej