Idag var min första dag i min nya skola, i gymnasiet... Wow...
 
Det känns jätteskumt, men otroligt skönt! Att flytta till Stockholm för att börja gymnasiet kan vara det bästa valet jag någonsin gjort. Självkklart så var det lite stelt i början, men alla var väl lite nervösa. När vi väl kom igång så kände jag mig så otroligt lättad för att jag bara kände att min klass är så sjukt skön. Jag har skrattat väldigt mycket idag.
 
Nu har jag alltså börjat på Thoren Business School Stockholm och jag går i klass BP16A. Det känns redan jättebra och vi har bara gått en kort dag. Jag tror verkligen jag kommer trivas, känns sjukt att tänka på att jag kommer ta studenten tillsammans med dessa människor. Det är ganska stort...
 
Men nu när sommarlovet är slut för min del också så kommer jag börja med Min Sommar ''serien'' här på bloggen. 
 
Juste, vi fick hämta ut våra skoldatorer innan vi gick hem också och vi har fått HP-datorer, HP ProBook om jag förstår det rätt. Men den känns faktiskt väldigt fräsch, jag tror de kommande 3 åren kommer bli riktigt bra. Det kanske kommer bli en hel del plugg, men det får man helt enkelt stå ut med.

Kommentera

Publiceras ej