Okej jag vet att det här med "Min sommar"-serien typ sket sig ganska rejält, men jag kan skriva ett inlägg om min sommar om det är någon som känner att det skulle vara intressant. Kommentera om jag ska göra det.
 
Men det var inte det jag skulle berätta. Utan jag har faktiskt en annan nyhet. 
 
Jag ska på Justin Biebers konsert! Japp, jag ska se Justin Bieber Live på Tele2 Arena fredag den 30 september och jag är superglad! Min kompis Tuva och hennes kompis Carro och jag har sedan långt tillbaka planerat att de ska bo hos mig den veckan (tisdag-söndag) för att de skulle på hans konsert. Problemet var att detso närmare konserten började detso mer kände jag att jag verkligen skulle vilja gå dit... 
 
Tur förmig så hörde Tuva av sig i fredags och sa att en bekant till henne skulle sälja sin biljett till JB konserten och hon skulle egentligen gått dit samma dag som Tuva och Carro så det passade utmärkt att jag köpte den av henne. Vilket jag gjorde också och det ska verkligen bli jätteroligt och jag taggar verkligen. Nu är det lite mindre än två veckor kvar. Som sagt ska det bli jätteroligt.
 
Det är sånt här jag gillar med att faktiskt bo i Stockholm, man kan faktiskt gå på konserter osv utan att behöva planera i månader, ta ledigt och behöva spendera massor med pengar på hotell/resa osv. 
 
Jag har visst blivit en liten konsertjunkie... Hehehe oops.

Kommentera

Publiceras ej