I torsdags så var jag och Corinne ute och fotade ganska mycket. Vi var bara här i området för vi gick hem lite då och då och bytte om. Först gick vi till en klippa och fotade lite, sen gick vi hem och bytte om och gick till en stentrapp och fotade där och vid en bro, sen bytte vi om igen och gick ut och fotade på vägen och vid en mur. Då hade vi med min longboard ut också för att fota lite och jag ville åka lite också. Så jag gjorde premiär med brädan i år och åkte lite fram och tillbaka på vägen. Jag har inte åkt innan nu för att det har varit så varmt, men där på kvällen så hade det svalnat lite så då gick det.
 
Hursomhelst så har jag lagt en av de bilderna som Corinne tog på mig som header nu.
 
 

2 kommentarer

Sarah

10 Jul 2016 21:53

Fin bild på headern :)

Svar: Tack!
Elsa

Lisa H.

28 Jul 2016 23:44

Kom tillbaka och blogga!! Kul att läsa om ditt liv :)

Svar: Tack det var roligt att höra, jag ska göra mitt bästa!
Elsa

Kommentera

Publiceras ej