Nu har det varit långhelg pga Kristihimmelfärd men imorgon är det tillbaks till skolan igen. Det här var den sista ledigheten som är längre än två dagar innan sommarlovet och det känns lite surt. Men samtidigt så är det verkligen inte långt kvar till sommarlovet så det är lugnt tycker jag. 

Den här helgen har det varit sommar här uppe i Åre också faktiskt vilket har varit väldigt skönt. Jag har dock behövt plugga lite, men då kunde jag åtminstone sitta på altanen i solen och göra det. Så det har varit skönt. 

Sen så har vi myst rätt så mycket med Astrid också och det känns som att hon får mer och mer energi för varje dag som går. Större blir hon också. Hursomhelst så har det varit en riktigt skön långhelg och nu tänker jag köra på slutspurten här inför sommarlovet. 10 juni så slutar jag nian, jag slutar i grundskolan. Nu kör vi!



1 kommentarer

sandra.

08 May 2016 17:19

Men ååååh så himla söööt hund!!

Kommentera

Publiceras ej