Eeh... Ja... Sist jag skrev var i september förra året så det är nog runt ett halvår sen jag sist skrev. 
 
Jag vet inte riktigt vad som hände, men under hösten och vintern har jag inte haft någon motivation what-so-ever till att skriva. Det är inte det att jag inte haft något och skriva om för trots att det inte hänt något speciellt eller "ovanligt" mår jag bättre än vad jag gjort på länge. Gymnasiet har förändrat mig till det bättre tycker jag och jag har inte mått såhär bra på väldigt, väldigt länge. Sist jag skrev var jag inte helt inne i skolan än och hade endast pratat me några få människor och inte riktigt klickat med jättemånga, men nu har jag mitt lilla gäng och jag är så glad över att jag har dem.
 
Idag blev jag väl lite nedstämd och irriterad under lunchen och Fredrik sa att jag verkar vara lite passivt aggresiv när jag är sur, men han sa också att det var första gången han sett mig på det humöret. Vi började ändå hänga med varandra rätt tidigt på terminen och att idag var första gången han såg mig på det här humöret säger ändå en del om hur bra jag mår och hur glad jag är numera. Jag är otroligt glad över de personer jag hamnat i samma klass som och kommit väldigt nära, det var precis detta som var en av anledningarna till att jag ville flytta till Stockholm från första början. 
 
Nu ska vi se om jag kan hålla igång bloggandet framöver, det vore kul att falla tillbaka till den vanan.
 
 

Kommentera

Publiceras ej